Leentje Van Laere

Lid Bijzonder Comité Sociale Dienst , Bestuurslid

• Geboortedatum:

27 februari 1971

Het buurtleven als kloppend hart van onze gemeente, het verenigingsleven is goud waard, zorg en dienstverlening, verbinden van mensen.

Als O.C.M.W. raadslid kan ik meewerken om mensen kansen te geven en helpen aan de opbouw van een zorgzame samenleving. Het beste in anderen boven halen door het investeren in en aanbieden van goede zorg voor klein en groot. Service en begeleiding bieden aan zij die het moeilijk hebben. Dit zijn belangrijke taken waaraan we in onze gemeente moeten blijven werken.

Iedereen inbegrepen :
Flexibele kinderopvang en het blijven investeren in kwaliteitsvol onderwijs voor jong en oud.
Kinderen in armoede begeleiden en hun talenten leren ontdekken.
Ouderen- en gezinsondersteuning die ook maatschappelijk kwetsbare gezinnen bereikt.
Het buurtleven, de verenigingen, sport en cultuur maken het kloppend hard uit van onze gemeente en zijn bijzonder waardevol.
Zorgzaam omgaan met open ruime en landbouwgronden, deze naar waarde schatten is hiermee zuurstof geven aan de buurt, het landschap en de landbouw.
De fiets verbindt : een andere kijk op mobiliteit !

Sociaal bezig zijn geeft mij voldoening.
In mijn vrije tijd maak ik graag tijd voor K.V.L.V.-“Vrouwen met Vaart”. Mee aan de kar trekken om er een bloeiende, actieve vereniging van te maken waar vrouwen zich goed voelen. Ook als vrijwilliger neem ik de taak op in de commissie van toezicht voor P.I. Beveren, waar we een luisterend oor zijn voor gedetineerden. In het wijkcomité Beveren-Zuid werk ik samen mee aan een gezellige, elkaar kennende buurt.

Dankbaar om te mogen meewerken aan het “Wij-gevoel”.
Met vriendschap,

Leentje Van Laere