Actie op het Viergemeet

De Gewestelijke Maatschappij voor Huisvesting bouwt op het Viergemeet 81 sociale huurwoningen. De werkzaamheden zijn, ondanks coronatijden, gestart op 4 mei en schieten al aardig op. Zonder tegenslagen (door vorst bvb) zullen de appartementen beschikbaar zijn in de loop van 2022. Het zijn vooral 1- en 2 slaapkamerappartementen, bedoeld om uitgebloeide gezinnen uit de wijk Vesten de gelegenheid te geven kleiner te gaan wonen. Daardoor komen grote woningen vrij voor gezinnen op de wachtlijst.

Binnenkort ook aan PC SABOT

De Gewestelijke Maatschappij voor Huisvesting & het OCMW plannen hier de bouw voor 23 sociale huurappartementen, een ondergrondse parkeergarage, 28 assistentiewoningen & 1 gemeenschapsvoorziening. De ontmanteling van het huidige parochiecentrum is voor december gepland.

Meer inlichtingen kan u bekomen bij onze bestuurders Ann Cools, Ine Lemmens, David Van de Vijver; Guy Tindemans, Annelies Van De Vyver en Maarten Heyrman.